ShinyBox: InspiredBy U.R.O.K. Edycja XIX | listopad 2017

by - 23.12.17

Dziś przychodzę do Was z kolejną odsłoną pudełka od ShinyBox InspiredBy. Tym razem jest to edycja XIX listopad 2017. Kto ominął odsłonę październikową zapraszam do poczytania tutaj. A co znalazło się moim pudełeczku dziś? 


Beaute Marrakech Czarne mydło naturalne savon noir (cena: 16,94zł)
Savon noir dzięki swoim właściwościom nawilżającym i oczyszczającym zmiękcza oraz bardzo skutecznie i dogłębnie odżywia skórę. Dzięki zawartości oliwy z oliwek czarne mydło wykazuje działanie peelingujące, dotlenia oraz dogłębnie oczyszcza skórę z toksyn i łoju. Mix rodzajów.



Ja w swoim boxie znalazłam marokańskie czarne mydło wersję eukaliptusową. Jeszcze nie miałam okazji go używać, ale powiem Wam, że zapach czuje już z pudełka. Jest on dość intensywny i przypomina mi cukierki eukaliptusowe.

Chic Chiq De la Mer - maska do twarzy w proszku, saszetka w podróży (cena: 19,99zł)
Nawilżająca i odżywcza maseczka z algami, spiruliną i trawą cytrynową, która orzeźwi zmęczoną skórę. Idealna do zrelaksowania się w zaciszu domowym.


Maseczkę należy wymieszać z wodą do uzyskania gęstej konsystencji, rozprowadzić równomiernie na oczyszczoną twarz. Daje uczucie gładkości na twarzy, nadaje blasku zmęczonej skórze.

Bishojo Krem wodny nawilżający (cena: 39,90zł)
Likwiduje uczucie spięcia skóry, reguluje równowagę hydrolipidową naskórka, natychmiast wnika w skórę, zapewniając lepszą absorpcję substancji aktywnych. Kwas hialuronowy nawilża skórę. 


Firmę Bishojo znam już, gdyż miałam okazję używać ich innego produktu - kremu wodnego regenerującego. Sprawdził się u mnie bardzo dobrze, a więc myślę, że z tego również będę zadowolona.    

Tria Cosmetics Krem do rąk z ekstraktem z dzikiej róży (cena: 23,00zł)
Krem do rąk z ekstraktem z dzikiej róży, dzięki naturalnym składnikom odżywczym regeneruje i uelastycznia naskórek oraz wzmacnia paznokcie. Opóźnia efekty starzenia się skóry, a przy regularnym stosowaniu przywraca dłoniom aksamitną miękkość i gładkość.


Krem ma bardzo przyjemny różany zapach i treściwą konsystencję. Myślę, że idealnie spisze się na porę jesienno-zimową, kiedy nasze dłonie wymagają szczególnej pielęgnacji. 

Figs & Rogue Daily Cleanser Skin Balancing (Blue Daisy) (cena: 68,00zł)
Oczyszcza, wspiera i chroni cerę przed codziennymi środkami drażniącymi. Posiada antyoksydacyjne działanie dla naturalnej bariery skóry. Delikatnie odstresowuje i przywraca blask cerze.


Wydaje mi się, że jest to płyn micelarny. Firmy nie znam, ale z tego co czytałam to jest to brytyjska marka, której kosmetyki bazują wyłącznie na naturalnych składnikach bez użycia olejów mineralnych i szkodliwych chemikaliów.

I to już koniec boxa. Jestem zadowolona z tej edycji, jak z dotychczasowych. Najbardziej zaciekawił mnie płyn micelarny. Wartość produktów co prawda nie jest tak duża, jak w poprzedniej edycji, jednak i tak zdecydowanie przewyższa koszt zakupu takiego boxa, więc jak najbardziej się opłaca.  
 

Może Ci się spodobać

41 komentarze

  1. Super produkty z ShinyBoxa 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie to czarne mydło :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam krem wodny i bardzo go sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa czy przypadnie Ci do gustu to mydło w wersji eukaliptusowej :) Ogólnie pudełko moim zdaniem całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem do rąk na pewno Ci się przyda. Super, że jest z dodatkiem róży. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się zawartość tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna zawartość!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same fajne produkty Ci się trafiły widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne produkty, ciekawe jakie mają działanie. Mam nadzieję, że pojawi się recenzja dłuższa, bo naprawdę fajnie to się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawartość pudełka moim zdaniem bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Większość kosmetyków jest mi nie znana. Najchętniej wypróbowałabym maskę do twarzy, dziki maskom się relaks

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne pudełko jak i zawartość. Super

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym dostała takie produkty:) Przypomina mi się kosmetyczny kalendarz adwentowy:)
    Wesołych świąt♥
    Być może wzajemna obserwacja? -> staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
  14. Shiny mnie w tym miesiącu nie porywa, ale urok całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się zawartosc pudełka :) Czarne mydło jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czarne mydło moim zdaniem najlepsze z tego pudełka. Uwielbiam je, ponieważ mam po nim idealnie gładką i miłą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem tej maseczki do twarzy!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z płynu też byłabym zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe produkty, Czarne mydło znam i mogę polecić sprawdza się w 100%

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się ten zestaw. byłabym zadowolona bo lubię głównie pielęgnację.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa jestem jakby u mnie się sprwadziły te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. z tego zestawu to testowałam tylko Bishojo.

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi sie nawet zawartosc, nie jest oszalamiajaca, ale zaspokoilaby mnie. bishojo mnie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi się ta edycja nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mimo, że skromnie- to bardzo fajnie dobrane produkty. Jestem ciekawa Bishojo bo miałam regenerującą wersję a teraz znalazłam w pudełku nawilżającą. Mydło marokańskie oddam - bo nie lubię jego zapachu chociaż jest skuteczne,

    OdpowiedzUsuń
  27. Krem wodny bardzo mnie zainteresował. Nigdy nie słyszałam o takim produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaciekawił mnie ten płyn micelarny. Marki nie znam, ale chętnie spróbowałabym go :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czarne mydło mnie zaciekawiło najbardziej, co do zawartości pudełka to nawet mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa zawartosc :) mam mydełko o polecam je

    OdpowiedzUsuń
  31. Krem z bishojo i czarne mydło przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  32. Wodny kremik najbardziej mnie zaciekawił, zapowiada się nieźle! ;>

    OdpowiedzUsuń
  33. Box jest bardzo fajniutki. Zwłaszcza ten płyn micelarny mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podoba mi się zawartość tego boxa. Jest w nim kilka produktów, m.in. micel, po które chętnie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Najbardziej z tego pudełka zaciekawiło mnie mydło - nie miałam jeszcze mydła w takiej formie :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę wypróbować ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Tym razem krem wodny do mnie przemawia xd firmy nie znam jak i samego kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajna zawartość tego boxa. Wszystko mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wiem, jestem dziwna ale co widzę box to odczuwam wieczne rozczarowanie... Chyba dlatego, że chciałabym widzieć firmy, które znam i lubię.

    OdpowiedzUsuń
  40. Całkiem fajna ta zawartość:) Najbardziej mnie ciekawi ta maseczka idealna na podróż:) Ostatnio w blogosferze jest o nich coraz głośniej!

    OdpowiedzUsuń
  41. Czarne mydło ponoć pięknie oczyszcza skórę. Kremy Bishojo również testowalam i uważam że są świetne. Ciekawa jestem tej maski i jej działania.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Waszą aktywność.
Jeśli obserwujesz mojego bloga, daj znać!

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować. Celem ich zbierania jest zapobieganie Spamu