Zaful - odkrywamy ramiona

by - 29.3.18

Chociaż pogoda wcale nie wiosenna to jednak mam nadzieję, że niedługo będziemy mogły znów pokazać trochę ciała i odkryć nasze ramiona. Dlatego dziś pokaże Wam propozycje z Zaful bluzek właśnie z odkrytymi ramionami more cold shoulder blouse i falbankami ruffle blouse click . Zapraszam Was również na zaful blog


Pierwsza moja propozycja to Checked Cold Shoulder Blouse czyli bluzka w paski z opadającymi ramionami. Jej rękawy są dość szerokie, ale dzięki temu układają się w falbany. Całkiem nieźle prezentuje się w połączeniu z jeansami. 
Bluzka różowa Ruffle Layered Cold Shoulder Blouse to propozycja z tych w bardziej romantycznym stylu. Idealnie nadaje się na przykład na wiosenną randkę. W połączeniu z ciemnymi jeansami tworzy idealną całość.

Propozycja błękitna Plus Size Tie Sleeve Spaghetti Strap Blouse odnajmą się w niej panie plus size również lubujące się w falbanach i lubiących pokazać co nieco - tutaj osłonięte ramiona.  

Ostatnia propozycja High Low Cold Shoulder Pocket Shirt nie posiada falban, jednak ciągle w jesteśmy w temacie odkrytych ramion.  Jest to typ bardziej koszulowy, ale również wpadł mi w oko.



Może Ci się spodobać

24 komentarze

  1. fajne bluzki, ja nie lubię swoich ramion i najchętniej noszę koszulki z choćby krótkim rękawem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku bluzeczki sa przepiękne!:)
    Klikniesz w linki w nowym poscie bede wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej widzę Ciebie w tym bladym różu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się takie bluzki z gołymi ramionami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie propozycje bardzo fajna, sama lubię chodzić w takich bluzkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te bluzki są prześliczne! Chciałabym chociaż taką jedną zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne propozycje ! Swietne na wiosne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam szerokie ramiona, wiec takie bluzki nie sa dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się ubrania z odkrytymi ramionami,.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne propozycje, z chęcią bym je kupiła wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooooo mi to ta ostatnia sie bardzo podoba. Ta o w tym delikatnym rozu ma piekny kolor. Ale kroj mi sie nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham odsłaniac ramiona ale w bluzkach typu hiszpanka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ta błękitna bluzka z odkrytymi ramionami. Dla mnie jest idealna. Z pewnością będzie doskonale wyglądać z czarnymi legginsami. Muszę ją mieć ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. i 2 z propozycji najbardziej wpadly mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  15. O ta ostatnia najładniejsza, ale jeszcze jakby dali guziki w kolorze materiału to by było idealnie;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza i druga propozycja bardzo wpasowała się w mój gust :) Będe polować teraz na takie bluzeczki stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam ciuchy, które odkrywają ramiona ale z tego zestawu chyba bym nic nie wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnia bluzka bardzo mi się podoba. Ostatnio mam faze na odkryte ramiona;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie bluzki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnia propozycja najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam otwarte ramiona, więc wszystkie propozycje mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne propozycje. Idealne na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta niebieska podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Waszą aktywność.
Jeśli obserwujesz mojego bloga, daj znać!

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować. Celem ich zbierania jest zapobieganie Spamu

Reima kids