Fotobudka - nie tylko na wesele

by - 17.9.18

Na pewno wielu z Was kojarzy tą popularną ostatnio atrakcję weselnych przyjęć jaką jest fotobudka. Jednak okazuje się, że nie jest ona tylko przeznaczona na ślub, ale również moda na jej zamówienie weszła na studniówki, połowinki czy też przyjęcia urodzinowe. Jest to świetna zabawa dla każdego - małego czy dużego gościa, a oprócz tego podczas takiej zabawy w fotobudce wynosimy pamiątki w postaci zdjęć. Te zostaną z nami na lata.



Fotobudka to propozycja dla każdego, kto lubi się świetnie bawić. Możemy w niej nie tylko zrobić zdjęcia, ale także przy użyciu odpowiednich programów stworzyć oryginalne GIFy lub nagrać krótki filmik. Oczywiście potem możemy przesłać swoje dzieło na telefon albo udostępnić w sieci do wglądu przez znajomych. Wszystkie zdjęcia imprezowe można też od razu wydrukować, otrzymując zabawną pamiątkę z imprezy. 


Nie wiem czy wiecie również o istnieniu pewnego rodzaju fotobudki jakim jest fotobudka Light Ring, czyli rozrywka inna niż wszystkie. Dlaczego jest inna? Otóż w tradycyjnym wydaniu jest to tylko kabina do wykonywania cyfrowych zdjęć, które są drukowane na eleganckim papierze bezpośrednio po ich zrobieniu. Tutaj mamy natomiast inną, bardziej zaawansowaną technologicznie maszynę imprezową. Tutaj możemy wybrać zarówno zdjęcia, GIFy oraz filmiki. 

To nietypowa budka na zdjęcia, z której jednocześnie może korzystać kilku gości naraz. Oryginalne fotki drukowane są w pakietach, dzięki czemu goście otrzymują wydruk, złożony z kilku zdjęć. Jednak to nie wszystko, gdyż razem z fotobudką otrzymujemy również niezwykłe, zabawne rekwizyty. Zapewne zastanawiacie się czy podczas robienia zdjęć zdążycie się w nie przebrać. Spokojnie wszystko zostało przemyślane. Odstępy między zdjęciami wynoszą kilka sekund i przebranie się oraz przyjęcie odpowiedniej pozy nie stanowi problemu, zamiast tego staje się niezwykle fajnym wyzwaniem.


Co myślicie o takiej fotobudce? Wynajęlibyście ją ą na swoje przyjęcie?

Może Ci się spodobać

21 komentarze

  1. Byłam na jednym przyjeciu z fotobudką - to był świetny pomysł gospodarzy. to bardzo fajna atrakcja i zostało wiele fajnych wspomnien w postaci zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie przyjęcia i imprezy z fotobudka to świetna sprawa ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam na kilku rewelacyjnych imprezach , na których jedna z atrakcji byka fotobudka. Do teraz mam pamiątkowe zdjecia w zwariowanych pozach, które przywołują wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Foto-budka to fajna opcja na różne imprezy. Jestem za.

    OdpowiedzUsuń
  5. Foto-budka to bardzo fajna sprawa, jak ja brałam ślub, to jeszcze to nie było modne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tej pory na każdej imprezie, gdzie widziałam fotobudkę okazywało się, że goście byli nią zachwyceni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fotobudka to cudowny sposób na pamiątkę dla gości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie, ze bym wynajela. Fajna zabawa dla gosci i ekstra pamiatka. Fotobudki sa coraz bardziej popularne i bardzo mnie to cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam fotobudki i lubię kiedy na imprezach można z nich skorzystać - świetny pomysł :0

    OdpowiedzUsuń
  10. Z taką fotobudką każdy będzie miał pamiątkę z imprezy, także jeśli chce się zrobić imprezę zapamiętaną na dłużej to jest to spoko pomysł;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł który goście wspominają długo długo

    OdpowiedzUsuń
  12. To świetna opcja, u mnie było coś podobnego na półmetku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest to fajna rozrywka ale także też pamiątka z danej imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki fotobudkom mamy bardzo fajną pamiątkę na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia są wspaniałą pamiątką każdego wydarzenia, a taka fotobudka na pewno urozmaici te piękne chwile.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlaczego nie? Ten pomysł bardzo mnie się podoba, taka fajna odmienność od zdjęć robionych telefonem

    OdpowiedzUsuń
  17. fotobudka to super pomysl i pamiatka jako zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że fotobudka to świetny pomysł na każde przyjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam o takich budkach co się nagrywa na nich gify lub filmiki - super sprawa:>

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznam szczerze, że nie wpadłabym na pomysł, żeby taką budkę dodać po za weselem :d

    OdpowiedzUsuń
  21. To świetny pomysł na każdą większą imprezę :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Waszą aktywność.
Jeśli obserwujesz mojego bloga, daj znać!

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować. Celem ich zbierania jest zapobieganie Spamu

Reima kids